crack crack crack

Kom nyss hem från Prachi ♥ Jag spenderade ungefär 1 dygn hos henne så vi hann med att göra rätt mycket. Vi såg bl.a. annat Shindlers list. Jag hade velat se den rätt länge och den var rätt bra Det som vi däremot inte hann med var att sova, så nu är jag riktigt trött och ska snart gå och lägga mig tror jag. Om jag kan, jag känner att jag missbrukat alldeles för mycket kaffe idag, Haha.


yeah the three pimps!

(Kan också säga att jag blivit beroende av Beyoncés sweet dreams)

Cya/Mizuu ♥

Kommentarer
Postat av: Pimp Pra

Now we're takin'bout tha real deal!

haha ;)

Mysiga timmar mig dig vill jag lova folket! <3

2009-11-08 @ 00:03:55
URL: http://prachi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0