Panic

När jag valde gymnasielinje så visste jag att det skulle bli jobbigt, tidskrävande och väldigt frustrerande. Jag var förberedd, jag hade 2 systrar som gått naturvetenskaps-linjen innan mig. Jag känner att  veckorna innan jullovet, kommer bli en av de perioderna som jag förberett mig inför. Nästa vecka har vi 3 uppgifter som ska bli klara, under pressen att få MVG. Tiden kommer inte räcka till, även fast det är flera dagar kvar, kommer inte tiden räcka. Fast jag kan inte påstå att jag ångrar mitt gymnasieval. Jag tror att det här är en väldigt bra erfarenhet att ha med sig senare i livet. Med eller utan MVG.

Jullovet, kommer vara precis vad jag behöver när den här terminen är slut. Då ska jag lägga allt som har med skolan att göra bakom mig i 3 veckor.

Cya/Mizuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0