200 pounds beauty

Det blir inga bilder idag. Hon hade glömt kamera sladden. Aja på måndag förhoppningsvis!

Förövrigt så såg jag filmen 200 Pounds beauty idag. Jag har velat se den rätt så länge men aldrig haft tid eller tålamod att sitta och se en 2 timmars film. Idag när jag endå knappt kunde röra mig ( träningsverk wohoo) så passade det riktigt bra att bara sjunka ner i soffan, Haha. Kan berätta lite kort vad den handlade om:

Hanna is the famous Korean pop singer. She suffers from having extremely poor self-esteem, as she has been ignored because of her appearance. At last, she makes the decision of a lifetime to have full-body plastic surgery.
(Taget från internet)

Den var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig och jag tror helt klart jag kommer se om den någongång (:




Cya/Mizuu

Kommentarer
Postat av: Hanna

alltså, jag vill också se den! ;o

2009-10-19 @ 22:07:40
URL: http://fukurou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0