Bom hah bom hah hah

Idag har jag pluggat fysik hela dagen. Känns som ett väldigt bra sätt att slösa bort sin söndag på. Aja får ta igen det nästa helg (:

På torsdag ska jag iallfall åka och rida. Det är någon slags samvarodag på skolan och man bl.a. kunde välja mellan att studera stjärnor, gå ut med hundar och baka pepparkakshus, Haha. Jag tror ni förstår varför jag just valde att rida.

Lägger ut den här bilden igen, i större format (:



Cya/Mizuu ♥

(Haha såg nyss hur bilden är raka motsatsen till min design. Det kanske börjar bli dags att byta nu när man går mot mörkare tider? Ska nog fundera på det)

Kommentarer
Postat av: Milla

SÅ sjukt fin bild! :)

2009-10-12 @ 06:24:24
URL: http://millaismyname.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0