Nattblogg

Eller morgonblogg. Jag har ingen aning om hur mycket klockan är nu med tanke på att man inatt skulle ställa om klockan till vintertid. Någonstans blev det fel för mig, för nu inser jag att det är en timme kvar tills V-rock festival börjar.

V rock festival är en festival som pågår i Japan just nu mellan tiderna 11.00-21.00 24-25 okt. Vilket motsvarar ungefär mellan 03.00-15.00 svensk tid. Jag hade inte planerat att se hela festivalen men igår fick jag reda på att det är mitt favorit band, Kagrra,, som öppnar festivalen idag. Så därför sitter jag här 02.17 och väntar på att det ska börja (:

Cya/Mizuu

Kommentarer
Postat av: Kosse

HAHAHAHHAHA FINAST han ser ut som en.. jag vet inte vad HAHAHa

2009-10-25 @ 19:42:37
URL: http://haujo.blogg.se/
Postat av: Nyk gossip girls!

Kolla in vår blogg :)

Är du fotograf? fina bilder!

2009-10-26 @ 19:02:43
URL: http://nykgossipgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0