Nu är jag hemma!

Idag har jag varit borta hela dagen. Först skolan sen efter det åkte jag direkt hem till min syster. Hon hade fått för sig att hon skulle bjuda på middag, så det gjorde hon (: Hon visade bilder från Thailand också. Thailand är verkligen ett land jag vill åka till så en resa dit ska jag försöka klämma in någongång i mitt liv. Sen när vi endå var inne på datorn så passade jag på att visa hennes videos på Miyavi och Shinee. Hon fastnade speciellt för Shinee-ringdingdong haha ;)

Imorgon hade jag tänkt att lägga in bilder. Som jag egentligen tog förra veckan men aldrig haft tid till att lägga in dom. Att ladda upp bilder på blogg.se tar ju sin lilla tid, Haha.



Cya/Mizuu

lov

Kommentarer
Postat av: Kosse

den är så bra haha, ling ding dong ling ding dong diggy ding diggy ding ding ding~

2009-10-25 @ 19:45:59
URL: http://haujo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0