- Whats my name?

Gårdagen var underbar. Jag var på konsert och såg Miyavi(som jag velat se i över ett år). Tyvär så blev inte vädret perfekt, under de första timmarna i kön regnade det. Jag hamnade iallfall i andra raden i publiken, en plats jag helt klart var nöjd med. Det enda negativa med platser långt fram är att det är ett sånt sjukt tryck, alla vill stå längst fram.

Det bästa på hela konserten var när Miyavi lutade sig ut över publiken (SKA ALDRIG TVÄTTA MINA HÄNDER! Haha) och när han fick alla i publiken att hålla varandras händer (Jag tvättade mina händer efteråt). Under hela konserten sa han också hur mycket han älskade sina fans och att man ska följa sina drömmar ♥ Sen helt plötsligt tackade han alla sen lämnade han scenen. Konserten var slut och jag tror inte jag var den enda som blev chockade över hur snabbt det gått.


- If you have a dream, let it happen


Cya/Mizuu

- Whats my name?
- MIYAVI



Kommentarer
Postat av: Milla

Jag är glad at du är så lycklig :) <3

2009-09-26 @ 00:18:29
URL: http://millaismyname.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0