Lördag

(Klaga inte på rubriken, satt i en kvart och försökte komma på vad jag skulle skriva)

Körde nyss moppe hem från en kompis. Det var ibland det läskigaste jag gjort med tanke på att de första 3 km hem i från henne är genom tät skog. Påminnelse till mig själv: Gör aldrig om det.

Jag saknar Miyavi. Jag kommer att tjata om det i flera månader, Haha.
Eftersom jag precis lärt mig att lägga in videos på bloggen så tänker jag lägga in en video på Miyavi. Jag älskar verkligen den här låten ♥


Lyckades också göra själva "ramen" gul, bara för att den skulle matcha min blogg design, haha (:

Cya/Mizuu

Kommentarer
Postat av: konstantina

åh :o är det samma som den gången då det var dimma?

2009-09-27 @ 10:12:56
URL: http://konstantinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0