Uppehåll

Yes, Det kommer bli ett uppehåll med bloggandet under några dagar. Jag ska nämligen iväg på läger med klassen och sen på torsdagen ska jag på konsert. Får se när jag bloggar igen. Jag ska försöka göra det så snabbt som möjligt iallfall (:

Jag har haft min blogg i ungefär en vecka nu. Jag har redan nu tänkt ut lite saker som jag ska ändra på. Nu undrar jag om ni också kunde ju lite konstruktiv kritik, vad jag skulle kunna förbättra o.s.v. (:

Tack för alla kommentarer ♥

Cya/Mizuu




Kommentarer
Postat av: HYDE

Bra blogg med bra bilder. Du kanske skulle varierar dina bildredigering med lite mer dramatisk ljussättning, lek lite mer med blur och och glooming effekt osv.

2009-09-22 @ 06:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0