Oförbestämd sovmorgon

Idag försov jag mig,1 och ½ timme. Det är inte likt mig, det är  faktiskt första gången jag försover mig på det här viset. Fast det kändes bättre sen när jag träffade Prachi på bussen, hon hade också försovit sig, haha.

Annars var det en bra skoldag, den flöt på. Det är sjukt att det bara är 3 veckor kvar till sportlovet. Nu går tiden sådär läskigt fort igen. Aja, fick mitt abbonemang fixat idag, nu kommer jag aldrig mer vara "hon som aldrig har pengar på mobilen". Grejen är den, att jag hade kontantkort och jag gjorde oftast slut på det efter några dagar.


in the bus


Kommentarer
Postat av: Prachi

Läcker bild!

från systemisen lr mobilen? ;) <3

2010-01-30 @ 20:40:09
URL: http://prachi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0